koktajl owocowy II

poniedziałek, 10 marca 2014

Dzisiaj była piękna pogoda, która zainspirowała mnie i w związku z tym podzielę się z Wami przepisem na kolejny koktajl owocowy, tym razem połączyłam ze sobą banany, kiwi, maliny i truskawki ;) Osobiście uwielbiam te owoce, dlatego musiałam połączyć je w koktajlu owocowym. I wiecie co? Nie żałuję! ;)

Koktajl owocowy II


Składniki:
400 g truskawek
3 banany średniej wielkości
6 kostek lodu
600 g kiwi
400 g mrożonych malin
3 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią
2 jogurty naturalne DANONE ZIARNA ZBÓŻ
ew. cukier do smaku

Przygotowanie:
Truskawki, maliny, kiwi i banany dokładnie blendujemy w oddzielnych misach, przelewany je do jednej większej, wsypujemy kostki lodu i jeszcze raz dokładnie blendujemy, a następnie mieszamy mikserem. Dodajemy stopniowo cukier, aby nie przesłodzić i wszystko mieszamy. Po wymieszaniu składników dodajemy jogurty i miksujemy jeszcze 2 minuty do uzyskania jednolitej konsystencji. Koktajl można trzymać w lodówce, pamiętajcie że im jest zimniejszy tym lepiej smakuje ;) Można również dodać mleko lub nie dodawać w ogóle jogurtu. Ja podałam koktajl z wódką malinową i startą czekoladą, co widać na ostatnim zdjęciu.
POWODZENIA I SMACZNEGO!








Moja propozycja podania:



po dodaniu wódki malinowej:


Petite Princesse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia