jajka faszerowane z pieczarkami

wtorek, 4 marca 2014

Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na jajka faszerowane z pieczarkami, jest to jedna z moich ulubionych przystawek. Mam dla Was przygotowanych już kilka przepisów i nie mogę się doczekać aż umieszczę je tutaj ;) Każdego dnia dochodzi nowy przepis do listy na bloga. Kochani przy okazji chciałabym Wam podziękować za 3000 wyświetleń w ciągu równo miesiąca, tak! dzisiaj mija miesiąc tego bloga i wiecie co? nie żałuję że zawiesiłam poprzedniego i założyłam tego ;) Jesteście wspaniali!

Jajka faszerowane z pieczarkami:


Składniki:
6 dużych jajek
400 g pieczarek
2 łyżki majonezu
sól i pieprz do smaku
ew. koperek (ja nie dodaję, gdyż moim zdaniem na zbyt intensywny smak)

Przygotowanie:
Na początku należy ugotować jajka na twardo, w międzyczasie myjemy, obieramy i ścieramy pieczarki na największych oczkach, następnie je dusimy na patelni. Jajka i pieczarki pozostawiamy do ostygnięcia, po tym czasie obieramy wszystkie jajka i przekrawamy je wzdłuż na pół. Z każdego jajka delikatnie wyjmujemy żółtka i wkładamy je do miseczki, a białka układamy na talerzu. Żółtka dokładnie rozdrabniamy widelcem i mieszamy z pieczarkami oraz 2 łyżkami majonezu, doprawiamy solą i pieprzem do smaku. Bierzemy każde białko po kolei i dokładnie je wypełniamy naszym farszem na długości całego jajka.
POWODZENIA I SMACZNEGO!





Moja propozycja podania:


Petite Princesse

1 komentarz:

  1. to są jajka nadziewane, a faszerowane to zupełnie inna bajka

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia