koktajl owocowy

środa, 5 lutego 2014

Nie mogłam się powstrzymać od napisania tego posta ;) To już chyba moje uzależnienie, dzielić się z Wami moimi przepisami. Musicie wiedzieć, że ja w kuchni rządzę się swoimi prawami więc jeżeli któryś składnik wam nie pasuje możecie go oczywiście odrzucić. 

Smoothie truskawkowo-malinowo-borówkowe


Składniki:
400 g mrożonych truskawek
400 g mrożonych malin
400 g mrożonych borówek
3 łyżeczki cukru z prawdziwą wanilią
2 jogurty naturalne DANONE ZIARNA ZBÓŻ
ew. cukier do smaku

Przygotowanie:
Truskawki, maliny i borówki dokładnie blendujemy w oddzielnych misach, przelewany je do jednej większej i miksujemy mikserem. Dodajemy stopniowo cukier, aby nie przesłodzić i wszystko mieszamy. Po wymieszaniu składników dodajemy jogurt i miksujemy jeszcze 2 minuty do uzyskania jednolitej konsystencji. Koktajl można trzymać w lodówce, pamiętajcie że im jest zimniejszy tym lepiej smakuje ;) Można również dodać mleko lub nie dodawać w ogóle jogurtu.
POWODZENIA I SMACZNEGO!







Moja propozycja podania:

Petite Princesse


5 komentarzy:

  1. Od samego początku zaglądałam na Twojego poprzedniego bloga, teraz tutaj i muszę przyznać, że jesteś tak pozytywną osobą jakich mało. :) Kilka przepisów wykorzystałam i edekty były przepyszne. :) Przepraszam za rozpisanie się :) Twoja wierna obserwatorka - Paulina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Bardzo mi miło ;) I właśnie dla takich ludzi to robię! ;)

      Usuń
  2. Strasznie dużo cukru lepiej smakuje bez naturalnie ale to zależy co kto lubi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety mrożone owoce nie mają już tak intensywnego smaku jak świeże

      Usuń
  3. Świetne przepisy, na pewno jeszcze wiele razy tu zaglądnę. Masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia