tort truskawkowo-bananowy

sobota, 7 czerwca 2014

Dzielę się z Wami przepisem na kolejny tort, który wykonywałam na zamówienie. Smak tortu był moją decyzją, gdyż zamawiająca stwierdziła że jest dowolny. Dlatego postanowiłam zrobić tort o smaku truskawkowo- bananowym i mam nadzieję że wyszedł smaczny ;) 

Tort truskawkowo-bananowy


Składniki i przepis na biszkopt, masę cukrową i bazę pod masę:
plus różowy barwnik zamiast niebieskiego

Pozostałe składniki:
100 ml dżemu truskawkowego z owocami
1 opakowanie serka mascarpone (250 g)
50 g cukru pudru
4 duże banany
10 truskawek

Przygotowanie kremu:
Dżem blendujemy. Serek mascarpone ubijamy 5 minut z cukrem pudrem, dodajemy do tego dżem i wszystko mieszamy dokładnie łyżką.









Moja propozycja podania:


Petite Princesse

1 komentarz:

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia