bananowe pancakes

sobota, 21 czerwca 2014

Uwielbiam banany, naleśniki też lubię dlatego postanowiłam to ze sobą połączyć i zrobić bananowe pancakes. Wyszły naprawdę bardzo dobre, ja zjadłam je z sosem truskawkowym.. mmmm pycha! W końcu mam wakacje! Jeszcze co prawda nie mam planów, ale wiem że będzie się działo ;) 
Nie wiem czy zauważyliście ale dodałam zakładkę na górze 'SPRZEDAM' serdecznie Was zapraszam do odwiedzenia tej witryny, może znajdziecie coś dla siebie ;)

Bananowe pancakes

Składniki:
1,5 szklanki mąki
1/3 szklanki mleka
3 banany
1 łyżeczka proszku do pieczenia
200 ml jogurtu naturalnego
2 łyżki cukru
2 jajka

Przygotowanie:
Banany kroimy na małe kawałeczki i blendujemy, w oddzielnej misce miksujemy jajka z cukrem. Do jajek dodajemy banany i resztę składników, wszystko razem miksujemy przez około 7 minut. Ciasto na pancakes musi być bardziej gęste niż to na zwykłe naleśniki, dlatego ilość mąki może ulec zwiększeniu. Gotowe ciasto nakładamy po trochu na rozgrzaną patelnię formując koła, podsmażamy z każdej strony.





Moja propozycja podania:


Petite Princesse

3 komentarze:

  1. uwielbiam bananowe placuszki! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione śniadanko :D yami yami ;D Mi się zawsze przypalają wiec zazwyczaj chodzę do: http://www.roadamerican.pl/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia