zapiekanki

sobota, 14 czerwca 2014

Pora na kolejny przepis ode mnie dla Was ;) Będzie to chyba jeden z najprostszych przepisów na moim blogu. Zastanawiam się ciągle nad rozwijaniem mojego bloga, filmiki, więcej zdjęć, odnośników.. Co o tym sądzicie? Co byście zmienili w moim blogu? Proszę o nie pisanie odpowiedzi 'wszystko' bo jednak każdy ma swój gust ;) Ja bardzo lubię zmiany, co można zauważyć po moich ciągłych zmianach koloru włosów, chyba już każdy kolor miałam ;) Uwielbiam kolor czerwony moich włosów, jednak jest on dla nich bardzo męczący gdyż jako jeden z niewielu bardzo szybko się zmywa, co za tym idzie trzeba często farbować aby utrzymać ładny kolor, a nie jak to kiedyś jedna z moich nauczycielek stwierdziła "kolor miedzianej rury" ;) Dlatego postanowiłam wrócić do koloru czarnego, w którym czuję się zdecydowanie najlepiej i jest z nim najmniej problemów ;) 


Wyglądam teraz z tą grzywką jak Kleopatra, ale jak odrośnie to będzie dobrze ;) Ogólnie niech moje włosy w końcu odrosną! Bo to jest kolejny problem w kolorach blond i czerwonym, że nasze włosy od częstego farbowania niszczą się i kruszą, dlatego niestety musiałam ściąć końcówki o około 5-7 cm, było to dla mnie ciężkie no ale teraz wierzę, że w końcu odrosną i nie będą się tak niszczyły ;))

Zapiekanki


Składniki:
1 mini bagietka
200 g startych pieczarek
15 listków świeżej bazylii
3 plasterki szynki gotowanej
100 g startego sera mozzarella
oliwa z oliwek

Przygotowanie:
Listki bazylii drobno siekamy i mieszamy ze startymi pieczarkami, wrzucamy na patelnię i dusimy około 10 minut. W tym czasie kroimy w paseczki szynkę, przekrawamy bagietkę wzdłuż na pół i smarujemy ją oliwą z oliwek. Przygotowane pieczarki dokładnie odsączamy i nakładamy na bagietki, na to szynkę i ser mozzarella. Wstawiamy do piekarnika i pieczemy 5-7 minut w temperaturze 200 stopni.








Moja propozycja podania:



Czekam na Wasze opinie w komentarzach! Pamiętajcie o polubieniu FANPAGE na facebooku oraz o zaobserwowaniu bloga ;)

Petite Princesse

2 komentarze:

  1. Szybko, prosto i smacznie :)
    Może wiecej zdjec ?

    Jeju masz super tego bloga naprawde. W ogole odwazna jestes jak na czerwony kolor włosów. Nie każdy by się zdecydowal

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, na pewno kiedyś spróbuję zrobić :)
    Obserwuję! :D

    http://sg-laurenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia