urodziny

wtorek, 15 kwietnia 2014

Kochani wczoraj miałam urodziny i w związku z tym w sobotę byli u mnie goście, oczywiście nie mogło się obejść bez mojego jedzenia ;) W tym poście podzielę się z Wami zdjęciami moich przekąsek oraz wstawię kilka zdjęć z samej imprezy. Wiem że bardzo długo nic nie wstawiałam, ale niestety nie miałam czasu a dodatkowo zmieniałam laptopa na nowego, więc zanim wszystko przegrałam i zainstalowałam na nowym to trochę minęło. Zbliżają się święta, postaram się relacjonować Wam co pojawiło się na naszym stole ;) Przepisy na przekąski, które zrobiłam na urodziny będę umieszczała w najbliższym czasie, może jeden wstawię nawet dziś po południu. Tylko mam do Was prośbę, napiszcie który przepis chcecie pierwszy ;)

Sushi po włosku:






Tarteletki:



Babeczki kokosowe:



Jajka faszerowane:


Roladki z pastą i papryką:


Pasta z awokado:


Tatar wołowy:


Pasta z kukurydzy:


Bruschetta:


zdjęcia z przyjęcia:











Petite Princesse

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego :) Konsekwencji i wytrwałości w pisaniu bloga.
    Zapraszamy na facebook Bakalland, gdzie nie będzie brakowało kolejnych inicjatyw dla blogerów. Już teraz jedna trwa, ale to już proszę sprawdzić samemu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako pierwszą zapraszam Bruschettę ;)

    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://malekulinaria.blogspot.com/2014/03/bruschetta.html

      Usuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia