Włoskie roladki a'la sushi

czwartek, 17 kwietnia 2014

Czas na pierwszy przepis na przekąski które przygotowałam na moje przyjęcia urodzinowe. Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na moje włoskie roladki a'la sushi, są one bardzo smaczne i bardzo efektownie wyglądają. Ja zrobiłam 4 rodzaje i tym razem użyłam gotowych pesto, natomiast lepiej smakuje z pesto zrobionymi przez nas, przepisy na moje pesto dodam kiedy indziej ;)

Włoskie roladki s'la sushi:


Składniki:
2 paczki szynki parmeńskiej
200 g łososia wędzonego
paryski mix sałat
4 tortille
suszone pomidory
pesto bazyliowe
pesto pomidorowe
papryka żółta i czerwona

Przygotowanie:
Dwie tortille smarujemy pesto pomidorowym, na połowę jednej z nich nakładamy 100 g łososia natomiast na połowę drugiej nakładamy jedną paczkę szynki. Na łososia i szynkę sypiemy niewielką ilość sałat, do tortilli z szynką dodajemy suszone pomidory. Każdą tortillę zwijamy bardzo mocno dociskając, tak jakbyśmy skręcali sushi i kroimy w małe roladki. Z pozostałymi dwiema tortillami robimy dokładnie to samo, tylko zamieniamy pesto bazyliowe na pomidorowe. Na końcu kroimy paprykę i wkładamy do każdej roladki, ja żółtą paprykę dałam do roladek z pesto bazyliowym a czerwoną do roladek z pesto bazyliowym. Ja podałam roladki posypane serem mozzarella.



















Moja propozycja podania:


Petite Princesse

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia