bezy z kremem kakaowym

piątek, 6 marca 2015

Niedawno rozpoczęłam współpracę z firmą DeAgostini, która ma w swojej ofercie kolekcję gazetek "Domowe słodkości". Oczywiście jak tylko się dowiedziałam, to od razu zamówiłam sobie prenumeratę ;) Wcześniej prenumerowałam "Dekorację ciast", która była poprzednikiem kolekcji słodkości. Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim pomysłem na wykorzystanie przepisu na pyszne bezy z 2 numeru "Domowych słodkości".


Bezy z kremem kakaowym


Składniki na bezy:

Składniki na krem:
250 g serka mascarpone
100 ml śmietany 36%
2 łyżki cukru pudru
łyżka kakao

Przygotowanie bez:

Z przepisu wyszło mi 20 ciasteczek, 10 większych na spód i 10 mniejszych z "główką" na górę. Gotowe bezy przekładamy kremem, ja gotowe bezy ozdobiłam kolorowym cukrem i winogronem bez pestek ;)

Przygotowanie kremu:
Śmietanę z cukrem i kakaem ubijamy na sztywną pianę, następnie dodajemy serek mascarpone i wszystko razem mieszamy.



















2 komentarze:

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia