tzatziki

czwartek, 8 maja 2014

Z tęsknoty do Grecji i ich przysmaków do prawdziwego polskiego obiadu zrobiłam tzatziki, dlatego podzielę się z wami tym jakże prostym przepisem, który otrzymałam w Grecji;)

Tzatziki



Składniki:
4 małe ogórki zielone
ząbek czosnku
200g jogurtu bałkańskiego
sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
Ogórki obieramy, kroimy wzdłuż na pół i staramy pozbyć się środków z pestkami, gdyż wydzielają one dużo soku. Tak przygotowane ogórki ścieramy na tarce i dokładnie wyciskamy z nich sok (ja użyłam do tego sitko i tłuczek). Ząbek czosnku również obieramy i wyciskamy go do odcedzonych ogórków. Na końcu dodajemy jogurt bałkański, sól, pieprz i gotowe!
POWODZENIA I SMACZNEGO!







Moja propozycja podania:


Petite Princesse

1 komentarz:

  1. ;-) SMACZNIE!

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO SIEBIE NA WWW.SMYKWKUCHNI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia