krokiety z pieczarkami, pomidorami i mięsem

niedziela, 18 maja 2014

Czas na kolejny przepis ;) Tym razem pora na krokiety z pieczarkami, pomidorami, bazylią, mięsem i serem mozzarella ;) Pierwszy raz zrobiłam taką mieszankę i powiem Wam, że naprawdę jestem zachwycona! 

Krokiety po włosku


Składniki na naleśniki:
1,5 szklanki mleka
0,5 szklanki wody
1 jajko
1 szklanka mąki
szczypta soli

Składniki na farsz:
250 g pieczarek
2 duże pomidory
20 listków świeżej bazylii
100 g startego sera mozzarella
2 ząbki czosnku
150 g mięsa mielonego
sól i pieprz

Składniki na panierkę
2 jajka
bułka tarta
sól i pieprz

Przygotowanie:
Smażymy naleśniki i odstawiamy je do ostygnięcia. Pieczarki kroimy w małe 'plasterki' i dusimy na patelni, w międzyczasie kroimy pomidory w drobną kosteczkę i również dusimy na patelni dodając po pewnym czasie posiekane listki bazylii i starty ząbek czosnku. Mięso mielone smażymy na patelni przyprawiając je wedle swojego smaku (ja dodałam przyprawę do dań włoskich). Wszystkie składniki mieszamy ze sobą w misce i pozostawiamy do lekkiego przestygnięcia. Na naleśniki sypiemy ser mozzarella i kładziemy po 3 łyżki farszu, tak jak jest to pokazane na załączonych niżej zdjęciach. Następnie zawijamy je na kształt krokieta, obtaczamy w jajku i bułce tartej i smażymy.
POWODZENIA I SMACZNEGO!




Moja propozycja podania:




Petite Princesse


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia