łosoś a'la tatar

wtorek, 27 maja 2014

Jest to danie, którego przez dłuższy czas bałam się spróbować, gdyż po pierwsze nie lubiłam łososia a po drugie nie lubiłam tatara. Moim zdaniem do wielu smaków, potraw, alkoholi musimy dorosnąć i nauczyć się ich jeść ;)

Łosoś a'la tatar


Składniki:
500 g filetu z łososia
3 średnie cebule
1/4 szklanki maggi
3/4 szklanki oliwy
3 ząbki czosnku
sól i pieprz

Przygotowanie:
Łososia kroimy w małą kosteczkę, wrzucamy do miski. Cebule oraz czosnek drobno siekamy i wrzucamy do wcześniej przygotowanego łososia, mieszamy i solimy i pieprzymy do smaku. Przygotowujemy wywar z maggi i oliwy, zalewamy nim wcześniej przygotowaną potrawę i dokładnie mieszamy. Danie chowamy do lodówki na 24h, po 24h jest gotowe do spożycia ;)




Moja propozycja podania:


Petite Princesse


3 komentarze:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeśli chodzi o sam tatar z łososia to ja jestem jego wielkim zwolennikiem i muszę przyznać, że chętnie go robię. Ja także od czasu do czasu lubię wykonać smaczne grzanki z łososiem https://mowisalmon.pl/przepisy/grzanki-z-chleba-razowego-z-wedzonym-lososiem-mowi-i-pasta-z-pistacji-z-trukawkami/ i jeszcze właśnie w połączeniu z pastą z pistacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia