babeczki kokosowe

piątek, 1 sierpnia 2014

Wracam po bardzo długiej przerwie, za którą Was przepraszam, ale po prostu nie miałam czasu na to aby otworzyć laptopa i coś napisać. Jest mi z tym bardzo źle i obiecuję że nadrobię ten stracony czas ;) Dzisiaj mamy 1 sierpnia, wakacje tak szybko mijają, póki co oprócz festiwalu reggae w Ostródzie nie mam planów na wakacje, ale skrycie liczę na to że jeszcze gdzieś pojadę. ;) Dzisiaj podzielę się z Wami moim przepisem na babeczki kokosowe, które zrobiłam w kwietniu na moje przyjęcie urodzinowe ;)

Babeczki kokosowe


Składniki:
150 g mąki
70 g cukru
6 łyżek wiórek kokosowych
50 ml likieru MALIBU
pół łyżeczki proszku do pieczenia
1/4 łyżeczki sody oczyszczonej
2 jajka
120 g roztopionego masła
zielony barwnik

Przygotowanie:
Jajka z cukrem ubijamy, dodajemy do nich roztopione masło oraz likier. W oddzielnej misce mieszamy mąkę, proszek do pieczenia, barwnik oraz sodę. Wymieszane składniki dodajemy do miski z jajkami i wszystko miksujemy około 6 minut. Po tym czasie dodajemy wiórki kokosowe i dokładnie mieszamy łyżką. Przygotowujemy foremki na babeczki, piekarnik nagrzewamy do 180 stopni. Do przygotowanych foremek nakładamy ciasto, wkładamy do piekarnika i pieczemy około 20 minut.






Moja propozycja podania:







4 komentarze:

  1. Ale pysznie wyglądają te babeczki! Uwielbiam takie smakołyki, kiedyś wypróbuję przepis :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie udekorowane;) i na pewno muszą być tez przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia