wytrawne muffiny

niedziela, 17 maja 2015

Kochani, przepraszam Was bardzo za tak długą przerwę, niestety nie miałam na to możliwości ;) Ale spokojnie, mam już kilka przepisów czekających na publikację ;) Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na wytrawne babeczki, do których idealnie pasuje sos czosnkowy ;)

Wytrawne muffiny


Składniki:
300 g świeżego szpinaku
2 średnie pomidory
350 g mąki 400 g startych pieczarek 50 g startego sera mozzarella
2 łyżeczki proszku do pieczenia 2 jajka 250 ml mleka 125 ml oleju
2 ząbki czosnku
sól i pieprz do smaku

Przygotowanie:
Szpinak z wyciśniętym przez praskę czosnkiem smażymy na maśle, wrzucamy do tego pokrojone w kosteczkę pomidory i smażymy około 7 minut. Pieczarki dusimy na patelni, następnie dodajemy do nich szpinak i pomidory, wszystko smażymy jeszcze przez 5 minut, odcedzamy i pozostawiamy do ostygnięcia. W międzyczasie przygotowujemy ciasto w misce mieszając ze sobą mąkę mleko, olej, proszek do pieczenia oraz ser mozzarella. Dodajemy składniki na farsz, dokładnie mieszamy łyżką i wykładamy do formy na muffiny. Piekarnik nagrzewamy do 190 stopni, babeczki pieczemy 30 minut.















2 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie jadłam wytrawnych muffinek, ale połączenie szpinaku z pieczarkami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej wersji to jeszcze nigdy ani nie widziałam ani tym bardziej nie próbowałam :O
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia